WindPilot

Juan GV <oceanis44@...>

Hola a todos !

Veo que el foro se desarrolla solamente en inglés, y lamentablemente no puedo plantear mi consulta en dicho idioma, ya que no lo domino. De todas formas, adjuntaré una traducción de ordenador de este escrito.
La pregunta es
¿Alguien puede darme referencias sobre el funcionamiento del piloto WindPilot en un SM, o mejor aún, en un Mango?
¿Es aconsejable? ¿Eficaz? ¿A que rumbos? ¿Con cuanto viento?
En las referencias que da WindPilot he visto tanto un SM como un Mango (Easy Lady de Houston), pero no se si entre los asiduos al foro habrá algún usuario de este piloto de viento.

Gracias y .... buen viento a todos

Juan García
Mango 56

Hello to all!

I see that the forum is only developed in English, and regrettably I cannot outline my consultation in this language, since I don't dominate him. In all ways, I will attach a translation of computer in this writing.
The question is
Can somebody give me references of the pilot's operation WindPilot in a SM, or better still, in a Mango?
Is it advisable? Effective? To what bearings? With how much wind?
In the references that he gives WindPilot I have seen as much a SM as a Mango (Easy Lady of Houston), but I not know if among the regular to the forum will have a user this pilot of wind .

Thank you and.... good wind to all

Juan García
Mango 56

Join main@AmelYachtOwners.groups.io to automatically receive all group messages.