[Amel] Expulsion air avec generateur?

jlmertz@free.fr <jlmertz@...>

Je ne suis pas certain d'avoir bien compris votre question,
ce que je peux vous dire c'est que sur notre SM2k l'extracteur d'air
fonctionne ET DOIT fonctionner si le générateur OU le moteur sont en
service.

JLM
CottonBay
Sm316
__________________
I am not sure to have well understood your question,
what I can say to you is that on our SM2k the air extractor run's AND
MUST run if the generator OR the engine is in service.
JLM CottonBay Sm316
__________________

ferruccilorenzo a écrit :

Buongiorno

Dateurs-moi des informations sur l'aspiration / expulsion de l'air du
compartiment moteur, juste avec le générateur et non pas sur le moteur?

Ils devraient passer de 2 places de droit? Au lieu de concert avec le
générateur ne tourne pas sur tout, pas de ventilateur!
Pouvez-vous donner?

Désolé pour les Français, Lorenzo. (SM2000 n ° 420)

ferruccilorenzo <ferruccilorenzo@...>

--- In amelyachtowners@yahoogroups.com, "jlmertz@..." <jlmertz@...> wrote:

[...]

Thanks a lot for the answer!
I'm a little bit stupid, I'm Italian, I don't speak French but I had
in mind that the forum speak the same language of our boats :) so I've
post with an automatic convertitor!

You have understand my question; in fact, on my boat, the air
estractor doesn't work with the generator, it works only with the engine.
This evening I will check the green "electrical button" inside the
engine room; I hope to find them switched off…

Sorry for my uglt English, Lorenzo.